Celeb

A celebek kilencven százaléka önállóan életképtelen lenne a közösségi médiában

A TikTalk vendége ezúttal Erdődi Péter volt, aki többgenerációs vendéglátós családból származik. és még a Covid idején kezdett bele a TikTokon a tartalomgyártásba, akkor még biciklis futárként mutatta be a munkája pozitív és negatív oldalait, de már akkor is több tízezren követték. Ma átlagosan 400 000-en nézik meg az általa gyártott tartalmakat a közösségi platformon, és elérte, hogy meg tud élni a megszerzett tapasztalataiból. Péter arról is beszélt a műsorban, hogy szerinte nem problémás az, hogy mostanában már a gyerekét is elkezdte bevonni a tartalmaiba, mivel erről fia maga döntött, és így ők több időt tudnak együtt eltölteni, amire korábban nem volt lehetőségük. Hitvány kaját esznek a menzán. A gasztroinfleunszer kifejtette, hogy véleménye szerint a közétkeztetésben rossz minőségű ételeket kapnak a fiatalok, mivel havi alig több mint 10 ezer forintból nem lehet a hét minden napján jó minőséget biztosítani a diákoknak. Erdődi elismerte, hogy a mostanában népszerű, úgynevezett ,,short form” tartalmak, amelyekből a legtöbbet fogyasztanak a fiatalok, nagy valószínűséggel figyelemzavart okoznak, hiszen olyan gyorsan kapnak az emberek rövid idő alatt rengeteg információt, hogy egyszerűen képtelenek a hosszabb formátumokat türelmesen, egy dologra fókuszálva végignézni. Sokszor szorongok a népszerűség miatt. A tartalomgyártó arról is beszélt, hogy mivel alapvetően szorongó típus, mindig attól fél, hogy amit elért, azt elveszíti. Kiemelte, hogy a közösségi oldalak üzemeltetése ugyanolyan vállalkozás, mint bármely másik. Erdődi elmondta, azzal küzd a belső szorongása ellen, hogy folyamatosan azért dolgozik, hogy lekösse az energiáit, és ne fordulhasson elő az, hogy nem tud a jelenlegi szakmájából megélni.

forrás: index.hu